måndag 20 september 2010

Halv Åtta Hos Mig! / Come Dine With Me

Ikväll, mina vänner, syns jag i rutan i TV4s Halv Åtta Hos Mig! En riktig odyssé i fantastisk amatörmatlagning, goda viner (idag bl.a. en "sur tysk") och mycket annat. Exakt hur Helge Skoog kommer dissa mig återstår att se!


Ikväll är vi hemma hos den förtjusande Jennifer Pedersen (här sittandes i ett badkar, som man ju gör), och hennes ypperligt stylish våning i Vasastan.


Vi ses i TV4 ikväll, 19:30!

______
For Enligsh speaking people, this post is to let you know that I will be participating in the Swedish version of Come Dine With Me, starting tonight and continuing until thursday.

1 kommentar:

  1. the swedish channel TV4 has a streaming service, but I reckon it may be hard to get the jist of it without speaking swedish. even so, tonight is my night of cooking, so you get a grand tour of my kitchen. :)

    SvaraRadera